دستگاه ایلایت چیست؟ مروری اجمالی بر مشخصات این دستگاه حذف موهای زاید

امتیاز بدهید به این post

 دستگاه ایلایت ELIGHT مخفف Electro-Synergy  است که از سه فناوری IPL ، RF و خنک کننده لایه اپیدرمی استفاده می کند. دستگاه ایلایت از مزایای IPL و رادیو فرکانس (RF) برای از بین بردن موهای دائمی برخوردار است و می تواند به طور موثری انواع پوست و رنگ مو (تیره ، خاکستری یا سفید و بلوند) را بدون هیچ گونه عوارض جانبی درمان کند. تأثیر فرکانس رادیویی مستقل از ملانین است و بنابراین ، عملکرد آن هیچ ارتباطی با نوع پوست ندارد. SHR  از ملانین فقط به طور جزئی (50٪) استفاده می کند و با ترکیب فناوری In-Motion پوست را به آرامی گرم می کند. روند حرارت کمتر اما طولانی تر برای حذف موهای دائمی موثرتر از IPL سنتی است. بنابراین ، هنگام استفاده از SHR ، دستگاه به جای استفاده از روش سنتی ، با استفاده از انرژی کم اما سرعت تکرار زیاد ، چندین بار از روی بافت عبور می کند . بنابراین ، ملانین مو ، و همچنین بافت سلول های بنیادی ، با انرژی کم ، سرعت کم و در مدت زمان طولانی تری گرم می شود و به دمای مناسب 45 درجه سانتیگراد  میرسد.

با جذب انتخابی پوست برای تولید انرژی ، بافتهای مختلف پاتولوژیک کوریوم و اپیدرم باعث ایجاد اثر ترمولیز می شوند. بافت رنگدانه و بافت پاتولوژیک عروقی بدون آسیب رساندن به اپیدرم ، انرژی بیشتری را جذب می کنند و سپس بافتهای آسیب دیده را ترمیم میکنند. این نور بر کل کوریوم پوست و بافت همبند اثر می گذارد ، کلاژن ها عمق مختلف را تحریک می کند تا دوباره رشد کنند ، سپس اثر درمانی پیدا می کند.

 ELIGHTدستگاه ایلایت یک فناوری جدید برای جوان سازی پوست و از بین بردن مو است.  ELIGHT دستگاه ایلایت می تواند موهای زائد صورت و بدن را به طور موثری از بین ببرد و پوست شما را جوان کند تا زیبایی و اعتماد به نفس شما افزایش یابد.

 

مزایای دستگاه ایلایت

  • برای انواع پوست ها مناسب است.
  • می تواند تمام موهای سفید ، خاکستری ، بلوند ، قهوه ای ، سیاه و قرمز را از بین ببرد.
  • نتایج طولانی مدت ایجاد می کند.
  • در تمام نواحی از بدن موثر است.
  • سیستم ایلات به بازسازی کلاژن و الاستین کمک می کند.
  • خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست را افزایش می دهد.
  • چین و چروک صورت را از بین ببرید.
  • منافذ باز پوست را کاهش می دهد.
  • نواع پوست را روشن می کند.
  • با استفاده از سیستم ELIGHT می توان موهای زائد را از تمام نواحی بدن پاک کرد.

مناطق قابل درمان

ما تقریباً تمام قسمت های بدن را برای از بین بردن موهای دائمی با این دستگاه درمان می کنیم ، اما شایع ترین مناطق عبارتند از:

  • صورت: شامل لب ، چانه ، فک و گردن
  • خط پا و بیکینی
  • زیر بغل و دست ها
  • کمر و شانه ها
  • سینه ، نوک پستان و شکم

قبل از درمان

از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. 4-6 هفته قبل از درمان نباید از موم ، موچین ، بانداژ یا الکترولیز استفاده کنید. برای از بین بردن موها بین جلسات ، لطفا از تیغ استفاده کنید. سعی کنید موها را فقط نزدیک به پوست اطلاح کنید. ما باید حداقل ریشه های قابل مشاهده رشد مو را به مدت 2-3 روز مشاهه کنیم تا ناحیه تحت پوشش مو را ببینیم.

درمان

درمان های elight  یک روند ملایم است. ابتدا پزشک ناحیه درمان را تمیز می کند. سپس یک لایه نازک از ژل را روی پوست قرار میدهد. نوک دستگاه بسیار سرد است و هنگامی که پالس دستگاه کار می کند ، احساس سوزش ایجاد می کند که به راحتی تحمل می شود. این درمان بسته به اندازه ناحیه تحت درمان می تواند از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد.

چند جلسه درمانی با دستگاه ایلایت لازم است؟

از آنجا که لیزر ELIGHT  فقط می تواند روی رشد مو کار کند ، تعداد جلسات برای از بین بردن موهای زائد به رنگ مو ، محل و طول چرخه رشد مو بستگی دارد. منطقه تحت درمان و عوامل ژنتیکی فرد نیز تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان را تعیین می کند. به همین دلیل تعیین تعداد دقیق جلسات دشوار است. با این حال ، به طور کلی پذیرفته شده است که شش تا هشت جلسه به طور متوسط ​​نتایج خوبی می دهند. آسیب خورشید معمولاً فقط با چند بار مراجعه قابل رفع است ، در حالی که کاهش آسیب عروقی و چین و چروک بعد از شش جلسه نتایج قابل توجهی به همراه دارد.

آیا دستگاه ایلایت عوارضی دارد؟

احساس ناخوشایندی جزئی وجود دارد ، اما تحمل هر فرد متفاوت است. از بی حسی موضعی می توان برای مناطق بسیار حساس استفاده کرد. بیشتر افراد لیزر را برخورد با یک نوار پلاستیکی توصیف می کنند.

بهبودی و عوارض

ممکن است قرمزی جزئی بعد از درمان وجود داشته باشد که بین یک بهبودی آن تا هشت ساعت طول می کشد. شما باید از درمان های حرارتی ، سونا و قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب به مدت 24 ساعت پس از درمان خودداری کنید ، توصیه می کنیم از کرم ضد آفتاب در مناطق در معرض نور خورشید استفاده استفاده کنید. بعد از درمان باید حدود 14-20 روز منتظر ریزش مو باشید ، می توانید با لایه برداری این روند را تسریع کنید. ما طبق تجربه می دانیم که جلسات درمانی برای هر منطقه تحت درمان حداقل 12 ماه لازم است که از یک بیمار به بیمار دیگر متفاوت خواهد بود.

هر روش درمانی بازگشت مو را کاهش می دهد و مو به تدریج سبک ، نازک و رشد آن کندتر می شود. برخی موها در ناحیه تحت درمان در عرض 4-3 هفته می ریزند و ممکن است در پایان این دوره مدت کوتاهی بی حسی نامنظم در ناحیه وجود داشته باشد.

بیش از یک دوره درمان طول می کشد تا تمام فولیکول های در حال رشد در منطقه تحت تأثیر قرار گیرند. اکثر افراد پس از 4 تا 8 درمان نتیجه خوبی می گیرند. با این حال ، نتیجه هر فرد به عوامل پزشکی و ژنتیکی بستگی دارد.

هزینه دستگاه ایلایت

هزینه لیزر دستگاه ایلایت ELIGHT به ناحیه مورد درمان ، تعداد جلسات مورد نیاز و هزینه پزشک بستگی دارد.

چه کسی کاندیدای مناسبی برای لیزر با دستگاه ایلایت  نیست؟

  • کسانی که به نور حساس هستند.
  • زنان باردار ، دیابتی ها ، بیماران قلبی ، بیماران مبتلا به فشار خون بالا ، صرع و سرطان پوست.
  • فرادی که از ضربان ساز و فیبریلاسیون عضله قلب استفاده می کنند.
  • کسانی که مناطق تحت درمان آنها تحت تأثیر قرار گرفته است.
  • افرادی که تازه از ساحل برگشته اند. پوست پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب بسیار ضعیف است.

برای از بین بردن موهای زائد بین جلسات چه باید کرد؟

تراشیدن یک روش پیشنهادی برای از بین بردن مو در بین روش های درمانی است. از موم ، موچین یا هر روش دیگری که موها را از ریشه بیرون می کشد استفاده نکنید.

چند بار باید جلسات با دستگاه ایلایت تکرار شود؟

اکثر افراد پس از کندن موهای خود پس از 4-8 بار درمان ، نتیجه مطلوبی می گیرند که معمولاً هر 2-1 ماه انجام می شود. این به عوامل فردی بستگی دارد که در هنگام مشاوره در مورد آنها بحث می کنیم.

تفاوت دستگاه ELIGHT با سایر دستگاه های لیزر

مزیت ترکیب IPL و فرکانس رادیویی دستیابی به عمق نفوذ بیشتر و عدم تأثیر بر ملانین پوست است ، به طوری که می توان انواع پوست را با ELIGHT درمان کرد ، مزیتی که در IPL یافت نمی شود.

دستگاه ELIGHT تنها وسیله پیشرفته ای است که می تواند همزمان پوست را جوان و لطیف کند و موهای نرم (موهای سفید و ریز و سفید) را که تحت تأثیر لیزرهای دیگر قرار نگرفته اند برطرف کند.

جوان سازی پوست با دستگاه ایلایت ELIGHT

ELIGHT دستگاه ایلایت جدیدترین روش درمان لیزر پوست است. با استفاده از نور شدید پالسی در ناحیه کوچکی از پوست ، می توان مشکلات پوستی را با خیال راحت هدف قرار داد و به طور موثر اصلاح کرد. این فناوری طیف وسیعی از نور را به سطح پوست می رساند. نور در طول موجهای مختلف به عمق بافت پوست نفوذ کرده و سلولهای زیر سطح پوست را تحریک می کند. در پاسخ به این محرک ، بدن شروع به از بین بردن بافت آسیب دیده و سلولهای مرده پوست می کند. پوست شروع به تولید سلولهای پوستی جدید می کند و این سلولهای جوان جدید جای لکه های قدیمی آسیب دیده و تحریف شده را می گیرند.

 IPL به دلیل شدت و فرکانس بالای نور اعمال شده ، از سایر فناوری های جوان سازی پوست موثرتر است. از IPL برای درمان  تغییر رنگ پوست (روزاسه) ، روزاسه ، ملاسما ، آکنه ، آسیب خورشید ، ضایعات رنگی و عروقی و چین و چروک های پوستی استفاده می شود. پوست بین مناطق هدف به هیچ وجه آسیب نمی بیند ، بنابراین روند بهبودی را تسریع می کند.

 با استفاده از لیزر IPL و فرکانس رادیویی دو قطبی ، دستگاه لیزر ایلایت ELIGHT بر روی کل پوست و بافت همبند کار می کند و کلاژن های واقع در اعماق مختلف را تحریک می کند تا رشد کرده و دوباره سازماندهی شوند تا به نتیجه مطلوب برسند.

ویژگی های لیزر دستگاه ایلایت ELIGHT

  • توانایی انتخاب طول موج با استفاده از فیلترهای مختلف باعث تمرکز و دقت بیشتر در درمان می شود.
  • دارای قطعات جداگانه و بسیار محکم است
  • سیستم تشخیص کاملاً هوشمند تضمین می کند که کم تجربه بودن اپراتور دستگاه صدمه ای به پوست شما نخواهد زد.
  • انرژی RF را می توان برای هر نوع پوستی اعمال کرد.
  • از آنجا که ELIGHT ترکیبی از RF و IPL است ، احتمال سوختگی و ناراحتی در طول درمان به حداقل می رسد.
  • بدون عوارض جانبی
  • درمان ایمن
  • سهولت کار با دستگاه
  • با یک سیستم خنک کننده کاملاً جدید: خنک سازی مداوم با آب اجازه می دهد تا تصفیه بدون وقفه انجام شود.
این نوشته در لیزر ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *